Informacje do zabiegu
Informacje do zabiegu
LARYNGOLOGIA
Dział Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ rozpatruje skargi i wnioski dotyczące naruszenia praw świadczeniobiorców w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez świadczeniodawców, którzy posiadają umowy ze Śląskim OW NFZ.
Dyrektor Oddziału rozpatruje skargi na pracowników Oddziału.
Dyrektor Oddziału rozpatruje skargi na pracowników Oddziału.
Skargi i wnioski mogą być zgłaszane do Działu Skarg i Wniosków:
- bezpośrednio w siedzibie na ul. Kossutha 13 od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8.00 do 16.00;
- drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
- pisemnie na adres:
Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40–844 Katowice.
Szczegółowe informacje w zakresie sposobu składania skarg i wniosków oraz informacje o systemie ubezpieczeń zdrowotnych można uzyskać pod numerem telefonu (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30): 32 735 05 45
Recent Comments